Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів

  • Друк

Комунальне автотранспортне підприємство 052810

Н А К А З

«27» 08.2020р. м. Краматорськ 395

Про надання публічної інформації та відшкодування витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитами на публічну інформацію

У зв’язку зі зміною граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, які затверджено Постановою КМУ від 13.07.2011 № 740 (в редакції зі змінами, внесеними Постановою КМУ від 15.01.2020 № 4), керуючись ст. 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», -

Н А К А З У Ю:

  1. Затвердити Порядок надання публічної інформації та відшкодування фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (додаток № 1).
  1. Затвердити Калькуляцію на виписку рахунка або повідомлення для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (додаток № 2).
  1. Затвердити Розмір фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію (додаток № 3).
  1. Наказ від 01.02.2017 № 38 «Щодо відшкодування витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію» вважати таким, що втратив чинність.
  1. Інженеру-програмісту (Тіщенко В.А.) розмістити цей наказ на веб-сайті підприємства.
  1. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор В.М. Мисник
   
Візи:  
Перший заступник директора О.М. Малєєва
   
В.о. головного бухгалтера А.Л. Косенко
   
В.о. головного економіста Ю.В. Моісеєва
   
Юрисконсульт І категорії Є.М. Вишневський

 

 

Розсилка: 1 – справа, 1 – ЮрО, 1 – бух, 1 – АВ, 1 - ДСО, 1 – гол. економіст, 1 – ТЕД, 1 – ВК, 1 – інж.-програміст, 1- фахівець з оприлюднення публічної інформації


Додаток № 1 до наказу № 395 від 27.08.2020р.

 

П О Р Я Д О К

надання публічної інформації та відшкодування фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію

  1. Цей Порядок визначає порядок надання публічної інформації та відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються Комунальним автотранспортним підприємством 052810 (далі – підприємство) за запитом на публічну інформацію.
  1. Цей Порядок застосовується в разі, коли підприємство є належним розпорядником інформації в розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  1. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:

-          щодо інформації, що становить суспільний інтерес;

-          якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій, або друк документів, обсягом, що не перевищує 10 (десять) сторінок;

-          особі в разі надання інформації про неї.

  1. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється в разі потреби у виготовленні більш як 10 (десять) сторінок запитуваних документів, починаючи з першої сторінки.
  1. Розмір відшкодування фактичних витрат визначається на підставі калькуляції на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (додаток № 2).
  1. В разі необхідності здійснення копіювання (сканування) або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 (десять) сторінок структурні підрозділи, у володінні яких знаходиться запитувана інформація, подають головному економісту підприємства вихідні данні для розрахунку калькуляції.
  1. Строк формування вихідних даних для розрахунку калькуляції та надання інформації на запит не повинен перевищувати 5 (п’ять) робочих днів з дня отримання запиту.
  1. У разі якщо запит на публічну інформацію стосується надання великого обсягу інформації, або потребує пошуку серед значної кількості даних, структурний підрозділ у володінні якого знаходиться запитувана інформація може продовжити строк розгляду запиту до 20 (двадцяти) робочих днів.
  1. Про продовження строку розгляду запиту на публічну інформацію структурний підрозділ у володінні якого знаходиться запитувана інформація зобов’язаний підготувати листа запитувачу з обґрунтуванням такого продовження.
  1. На підставі отриманого запиту на публічну інформацію структурний підрозділ, у володінні якого знаходиться запитувана інформація надає головному економісту підприємства усі вихідні дані, необхідні для розрахунку калькуляції (додаток № 2).
  1. Головний економіст підприємства, на підставі отриманої інформації, розраховує вартість фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію з урахуванням граничних норм витрат (додаток № 3) і упродовж робочого дня передає калькуляцію в абонентний відділ для виписки акта-рахунку (для юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців), або повідомлення на переказ готівки (для фізичних осіб).
  1. На підставі отриманої калькуляції на виписку рахунка абонентний відділ підприємства виписує акт-рахунку (для юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців), або повідомлення на переказ готівки (для фізичних осіб) для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі - рахунок), і впродовж одного робочого дня передає його структурному підрозділу, у володінні якого знаходиться запитувана інформація для оформлення відправлення запитувачу публічної інформації.
  1. Оплата фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію здійснюється в будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
  1. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на розрахункові рахунки підприємства, абонентний відділ підприємства передає структурним підрозділам, у володінні яких знаходиться запитувана інформація, інформацію про зарахування коштів на поточний розрахунковий рахунок.
  1. Структурні підрозділи підприємства, у володінні яких знаходиться запитувана інформація, здійснюють копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, після отримання інформації про зарахування коштів на розрахунковий рахунок підприємства.
  1. Надання інформації запитувачу здійснюється після підтвердження оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію.
  1. Відповідь запитувачу інформації на запит не надається в разі повної або часткової відмови запитувача від оплати фактичних витрат на копіювання та друк, або у випадку ненадходження грошових коштів на розрахунковий рахунок підприємства.
Юрисконсульт І категорії Є.М. Вишневський


Додаток № 2 до наказу № 395 від 27.08.2020р.

КАЛЬКУЛЯЦІЯ № __________ 
від “___” ____________ 20__ року 
на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання (сканування) або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію

______________________________________________________________________________ 
(назва структурного підрозділу Підприємства)

_____________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________

прізвище та ініціали запитувача - фізичної особи, найменування запитувача - юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи

   
Послуга, що надається

Кількість

сторінок

Вартість виготовлення однієї сторінки (без ПДВ), грн. Сума (без ПДВ), грн.
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк)      
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (у тому числі двосторонній друк)      
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк)      
Виготовлення цифрових копій шляхом сканування      
Всього (без ПДВ), грн.:  
ПДВ, грн.:  
Всього для сплати (з ПДВ), грн.:  

(За відсутності даних ставиться прочерк)

Головний економіст

____________________________ 
(посада)
___________ 
(підпис)

___________________________

(ініціали, прізвище)

Керівник структурного підрозділу, 
у якого знаходиться запитувана інформація

_________________________ 
(посада)
___________ 
(підпис)

_________________________

(ініціали, прізвище)

Юрисконсульт I категорії Є.М. Вишневський


Додаток № 3 до наказу № 395 від 27.08.2020р.

РОЗМІР

Фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на публічну інформацію

Послуга, що надається Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

ПРИМІТКА: РОЗМІР ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНИХ ОСІБ ЗА ВИГОТОВЛЕННЯ ОДНІЄЇ СТОРІНКИ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ НА ДАТУ КОПІЮВАННЯ (СКАНУВАННЯ) АБО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ.

Юрисконсульт I категорії Є.М. Вишневський